6 aprilie 2011

fara contur


imi lipseste... imi lipseste curajul sa exist...curajul sa nu exist...
relativitatea lui Einstein mulata pe propriam-mi existenta imi transforma trupul intr-o umbra...o schita facuta de degete rupte
iar asta ma scoate din sarite...
sugrumat de lant, nu pot musca mana stapanului... pentru ca ma iubeste... dar ma gandesc...la sangele dulce ce mi s-ar prelinge pe gingii..."te iubesc dar ma simt dus de nas"
mi-am creeat propriu-mi dom protector...o aparare atat de atent pusa la punct, perfect impenetrabila...dar la ce imi foloseste cand doar jumatate din mine are de castigat de pe urma ei...cand cealalta jumatate, blocata afara, este sfasiata de animale...lasata prada vantului si trecerii timpului...transformarii
sau poate asa se vede de aici...refractia p***ii
acum caut in gunoaie ce-mi era servit cu 3 tipuri de furculite...ce numar frumos
da-m-as si n-am cui...da-m-as dracului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu