12 iulie 2011

.,


ma joc in cutiuta mea de cuvinte dar sunt pedepsit si majoritatea nu pot sa le mai folosesc... mi le-a etichetat scurt: tu; pentru ele am nevoie de permis iar din ce mi-a ramas nu-mi raman prea multe de zis... trecut, amintire, frica, singur... (desi..dak stau sa ma gandesc as putea sa ma joc si cu astea: vreau ca trecutul sa fie al n... ;sa mai incerc: tot ce imi doresc e sa fiu singr cu t...; sa va ia drak de cuvinte.)nu ma lasa...
am lasat timpul sa iti stearga numele...am lasat pe altii sa scrie pe deasupra dar degeaba...
nici timpul nu mai tine cu mine... a stat cu mine pana a invatat sa bea...
acum bea cu altii si nu-si mai face treaba... akm el uita si eu nu X-(

Un comentariu:

  1. Intr-o zi o sa intalnesti o persoana care va putea sa iti redea libertatea de a folosi toate cuvintele care iti plac ..

    RăspundețiȘtergere